Връщане и замяна

   

Връщане на продукт


Мога ли да върна закупен продукт?

Можете да върнете закупен от Вас продукт, в рамките на 30 (тридесет) дни от датата на неговото получаване, в удобен за Вас офис на Спиди или на място в нашия магазин, намиращ се на:

ул. "Цариброд" №92, гр. Варна.

Артикулът трябва да бъде върнат без повреди, неизползван и в оригинална опаковка с всички налични аксесоари и касов бон. Сумата от направената от Вас покупка ще Ви бъде възстановена в рамките на 14 работни дни.

Мога ли да заменя артикул?

В случай, че обувката не отговаря на Вашата номерация, Ви препоръчваме предварително да се свържете с нас на посочения телефонен номер: 0876600444, за да резервирате точния за Вас размер. За да замените Вашия продукт, той трябва да е без повреди, неизползван и в оригинален търговски вид. Можете да го замените за друг артикул на същата, по-ниска или по-висока стойност, като при замяна с артикул на по-ниска стойност разликата се възстановяв по банков път. Сумата следва да бъде възстановена в рамките на 14 работни дни. При замяна с артикул на по-висока стойност, разликата се доплаща от клиента с наложен платеж или чрез банков превод.

 

Струва ли ми нещо връщането на стоката?

При връщане на закупен продукт, доставката е за сметка на купувача спрямо тарифните планове на куриерските фирми освен при случаите, когато:

  1. Грешката е настъпила по наша вина;
  2. Някаква част от поръчката липсва;
  3. Получената стока явно не съответства на заявената поръчка.

При горе- опоменатите случаи, транспортните разходи са за наша сметка.

 

До кой адрес да изпратя пратката?

Можете да изпратите пратката на адрес:

ул. "Цариброд" №92, гр. Варна

Кога и как ще получа парите си обратно?


При връщане на артикули с куриер, заплатената от Вас сума ще Ви бъде наредена, когато връщането бъде обработено в нашия склад. Преводът на сумата ще бъде направен към Вас в рамките на следващите 14 работни дни. При плащане с наложен платеж, моля въведете данните на Вашата банкова сметка във формуляра за връщане, така че да можем да захраним сметката Ви със стойността на върнатата поръчка.



Възможно ли е да не получа сумата си обратно?

Важно е върнатите продукти да са в оригиналните им опаковки с всички налични аксесоари, да не са употребявани и да бъдат в нормален търговски вид.

Сравнение на продукти